Kundservice

Kundservice

Kundservice

FAQ

  1. När får jag min leverans? Vi levererar inom Stockholm på 1- 2 arbetsdagar, övriga Sverige 3-5 arbetsdagar. Har du beställt varor och inte fått din leverans inom denna tid, vänligen kontakta oss så fort som möjligt så hjälper vi dig lokalisera din beställning.
  2. Hur mycket måste jag beställa? Fraktvillkoren varierar beroende om om Ni befinner er i Stockholm, eller utanför. Ni hittar era fraktvillkor på Startsidan när ni är inloggade. När ni gör en beställning ser ni även i Kassan om er beställning når upp till fraktfri nivå eller ej.
  3. Jag kan inte logga in? I första steget, prova ”Glömt lösenord” vid inloggningen. Fyll i e-postadressen eller ert kundnummer, en lösenordsåterställning skickas till den e-post som är kopplat till ert konto. Har ni bytt beställare eller kontaktperson, kontakta oss via mail eller telefon så hjälper vi er att byta e-postadress på ert konto.
  4. Jag kan inte se några priser på produkterna? Priser publiceras endast när man är inloggad. Är ni inloggade, men kan inte se priserna kan det bero på ett tekniskt fel eller att ert konto har spärrats hos oss av någon anledning. Kontakta oss gärna på mail eller telefon om så är fallet.
  5. Kan ni hämta vår pant? Ja, det kan vi! Om ni har burkar eller PET flaskor kan dessa samlas upp i säckar som vi hämtar vid leverans av dryck till er. Läs mer här om hur det fungerar. Handlar ni drycker på glasback kan i även ta dessa i retur, panten på glasbackarna drar vi av på fakturan till er. När ni beställer, skriv i leveransanvisning att ni vill returnera pant så vet chauffören om det när hen levererar till er.

Snabblänkar

Reklamera en leverans eller varor

Boka upphämtning av pant eller tombackar

Kontaktuppgifter:

Telefon: 08- 514 00 500 (Växelns öppettider, mån-fre, 07.30-16.30)

E-post: info@hemberga.se

Villkor & Policies

Allmänna villkor

Integritetspolicy